دنیای معدن: مجری پروژه خط لوله انتقال نفت خام از میادین غرب کارون گفت: شرکت فولاد اکسین ورق های مورد نیاز برای ساخت لوله های انتقال نفت سبک به مبادی صادراتی را تامین می کند.

 

به گزارش دنیای معدن، آغاجاری گفت: با هدف بهره گیری از توان داخلی، ورق های API ۵ LX ۶۰ که بر استاندارد های پروژه های نفتی در شرکت فولاد اکسین تولید می شوند برای ساخت خط لوله انتقال نفت خام از کریت کمپ تا امیدیه به طول ۹۶ کیلومتر مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه ساخت خط لوله ۳۰ اینچی از حدفاصل کریت کمپ تا امیدیه به منظور انتقال نفت خام سبک از میادین غرب کارون و مبادی صادراتی انجام می شود، افزود: این طرح از ابتدای مهرماه امسال آغاز شده و سال آینده به بهره برداری می رسد.

آغاجاری می گوید: در اجرای این طرح استفاده از توان داخلی و حمایت از ساخت داخل با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مدنظر است و کالا ها و تجهیزاتی مورد استفاده قرار می گیرند که ۱۰۰ درصد ساخت داخل هستند.

مجری پروژه خط لوله انتقال نفت خام از میادین غرب کارون گفت: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت و تولید داخل مقرر شد که ورق های API ۵ LX ۶۰ خطوط لوله نفت بر اساس استاندارد های پروژ های نفت در این کارخانه تولید و برای تبدیل به لوله به شرکت لوله سازی اهواز ارسال شوند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید