دنیای معدن: مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت خودکفایی صنعت خودروسازی کشور از واردات محصولات گالوانیزه را رسالت اصلی خود می داند.

به گزارش دنیای معدن، حمیدشجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در دیدار با سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ضمن تأکید بر نقش کلیدی این شرکت درصنعت خودروسازی به ارزش افزوده قابل توجه ناشی از عدم واردات محصولات گالوانیزه خودرویی اشاره نمود و افزود: با اجرای طرح‌های توسعه در این شرکت، استان چهارمحال و بختیاری به قطب تولید محصولات گالوانیزه مبدل خواهد شد.

وی تأکید نمود: شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری با تمام توان و با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی موجود در دنیا و نیروهای مجرب و توانمند توانسته برترین کیفیت بارعایت استاندارد های جهانی،گریدهای مختلف گالوانیزه را جهت صنایع مورد نیاز تولید نماید.

رستمی به طرح‌های توسعه در شرکت ورق خودرو اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های دولت از بخش صنعت رشد و شکوفایی اقتصادی در استان تسریع یابد.

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با ظرفیت تولیداسمی۴۰۰هزارتن انواع محصولات گالوانیزه مورد نیاز صنعت خودروسازی،کشور را از واردات این نوع محصول بی نیاز نموده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید