دنیای معدن: مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان میزان صادرات محصولات تولیدی این شرکت در سال گذشته را ۲ میلیون و ۵۰ هزار تن اعلام کرد.

به گزارش دنیای معدن؛ امین ابراهیمی ارزآوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری برای کشور را حاصل صادرات ۲ میلیون و ۵۰ هزار تن محصولات تولیدی شرکت فولاد خوزستان دانست و گفت: این رقم معادل ۳ درصد تولید ناخالص کشور است.صادرات بیش از ۲ میلیون تن محصولات فولادی به آنسوی مرز‌ها

وی به اختصاص ۷۵ درصد فروش داخلی به خوزستان با هدف پایداری تولید و سودآوری شرکت‌های درون استانی و تامین مواد اولیه این شرکت‌ها اشاره کرد و افزود: جامعه آماری این شرکت حدود ۱۰۰ هزار نفر است که ۱۶ هزار نفر از آن‌ها شاغل و ۵ هزار نفر دیگر بازنشسته هستند.

ابراهیمی با اشاره به تعریف پروژه‌های توسعه‌ای مختلف به ارزش ۲۳ هزار میلیارد تومان در سال گذشته با وجود ۱۲۰ هزار سهامدار شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: به عقیده سهامداران، اشتغالزایی برای جوانان و سودآوری بیشتر برای این مجموعه تولیدی با اجرای طرح‌های توسعه میسر می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان می‌گوید: ایجاد هر شغل در صنعت فولاد بسترساز ایجاد ۲۳ عنوان شغل شامل؛ حمل و نقل و ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف است و با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا در آینده‌ای نزدیک، ۴ هزار نفر در این شرکت جذب خواهند شد.

به گفته ابراهیمی؛ علاوه بر تولید پایدار، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، اشتغال‌زایی، توجه به نیروی انسانی، توسعه و اجرای طرح‌ها و حفظ محیط زیست از مسائل مورد توجه شرکت فولاد خوزستان برای ارتقای امور فرهنگی هستند و این مجموعه با تشکیل شورای عالی فرهنگی تلاش می‌کند این امور را در داخل و خارج از شرکت به ویژه مناطق محروم ارتقا دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید