دنیای معدن – استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کارخانه تولید میلگرد فولادی به ظرفیت ۳۰ هزار تن در استان راه اندازی شد.

به گزارش دنیای معدن، حسین مدرس خیابانی ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه فولاد اظهار داشت: بسیاری از استان های پیشرو دارای صنعت فولاد هستند و امروز این افتخار نصیب سیستان و بلوچستان شده تا به این صنعت دست پیدا کند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با همکاری تمام دستگاه های اجرایی کارخانه فولاد با ظرفیت توسعه 60 هزار تن و تولید 30 هزار تن میلگرد در فاز اول راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه فولاد موجب اشتغال 60 نفر از جوانان استان شده و هم اینک نیز در حال اجرای طرح های توسعه برای افزایش ظرفیت تولید پروفیل و لوله است.

بهرهبرداری از واحد تولید آهک بخش خرانق/ پروژه های شرکت آهن و فولاد ارفع چادرملو آغاز شدیزد صادرکننده ماشین آلات فولادی و کوره ای/ پیشروی صنعتگران استان یزد در صنعت ماشین سازیهفتمین روز هفته دولت در استان هرمزگان/ معدن و کوره مجتمع معدنی فولاد لاوین حاجی آباد به بهره برداری رسید / گازرسانی به 7 روستا

مدرس خیابانی گفت: بزرگترین طرح های عمرانی کشور در استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست و این طرح های بزرگ چون مسکن، جهاد آبرسانی و گازرسانی همه نیازمند به فولاد و صنایع فولادی هستند . امیدوارم امروز با تکمیل زنجیره فولاد بتوانیم روزی مصالح ساختمانی را در داخل استان تولید کنیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید